padao khmer srul srul(solved by Pkaychivit)

Home Forums Culture padao khmer srul srul(solved by Pkaychivit)

This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by Avatar of Pkaychivit Pkaychivit 7 years, 5 months ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #400380
    Avatar of Pka
    Pka
    Participant

    neang euy neang noun…neang touch tae kloun..por koun ma’khang mouy.
    ey ke dae?

    [Message last modified 07-10-2007 09:09am by Romdoul]

    #400343
    Avatar of Pkaychivit
    Pkaychivit
    Participant

    sack merl sen krang trov…derm bout?

    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    neang euy neang noun…neang touch tae kloun..por koun ma’khang mouy.
    ey ke dae?

    #400353
    Avatar of Pka
    Pka
    Participant

    Awwwww bong Pkay tov rean sala nah kor chlat mes… :D

    jah kir derm pote.

    #400359
    Avatar of Sohponapheap
    Sohponapheap
    Participant

    jong aoy bong teay teh? lolz

    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    neang euy neang noun…neang touch tae kloun..por koun ma’khang mouy.
    ey ke dae?

    #400366
    Avatar of SvaPrey
    SvaPrey
    Participant

    TEAY TOV MERL JEUNG?

    [i]Originally posted by Sohponapheap[/i]
    jong aoy bong teay teh? lolz
    [quote]
    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    neang euy neang noun…neang touch tae kloun..por koun ma’khang mouy.
    ey ke dae?

    [/quote]

    #400373
    Avatar of Pkaychivit
    Pkaychivit
    Participant

    really?…tov tinh chnout sen krang trov….

    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    Awwwww bong Pkay tov rean sala nah kor chlat mes… :D

    jah kir derm pote.

    #400386
    Avatar of Pka
    Pka
    Participant

    ber bong trov chnout komplich june Akkara peark komdal nah.
    Akkara york tov jouy kmeng komprea nov srok khmer jah, seriously :)

    [i]Originally posted by Pkaychivit[/i]
    really?…tov tinh chnout sen krang trov….
    [quote]
    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    Awwwww bong Pkay tov rean sala nah kor chlat mes… :D

    jah kir derm pote.

    [/quote]

    #400393
    Avatar of Pkaychivit
    Pkaychivit
    Participant

    Ber trov Romdoul min bach som te..ker ouy tae mdung…ouy KC teat to build biger website….

    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    ber bong trov chnout komplich june Akkara peark komdal nah.
    Akkara york tov jouy kmeng komprea nov srok khmer jah, seriously :)

    [quote]
    [i]Originally posted by Pkaychivit[/i]
    really?…tov tinh chnout sen krang trov….
    [quote]
    [i]Originally posted by Romdoul[/i]
    Awwwww bong Pkay tov rean sala nah kor chlat mes… :D

    jah kir derm pote.

    [/quote]
    [/quote]

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)